Smart Car of America Forum banner

Would you use these people ?

• YES and why

Votes: 0 0%
  • No and why

Votes: 0 0%

Vervangingsbedrijf voor HV-batterijpakketten

6.3K views 13 replies 10 participants last post by  m3659990  
#1 ·
Voor degenen zoals ik, die net nadachten over wat te doen ALS mijn HV-pack overleed, en weten dat Mercedes een gereviseerde pack beschikbaar heeft in Duitsland (1 over), onderdeelnummer 7893400003 0, die 3 weken nodig heeft om in de VS te komen EN geen verzending of installatie omvat, voor $22.940.....................

JOEHOE !! Ik heb GreenTecAuto gevonden die onze 17,6 kW packs reviseert en winkels door het hele land heeft.
Zet ze op de computer, bekijk de kaart en weet dat je je smartED kunt blijven gebruiken en BEHOUDEN met de wetenschap dat ze in de BUSINESS zitten van het reviseren van onze soorten packs, en begonnen eind 2023. Ze reviseren in KC Missouri, hebben een eigen methode, verzenden het naar hun installatieplaats, die de software heeft om je auto in te stellen met de nieuwe pack, en het goed te doen. Je oude pack wordt gedemonteerd en bewerkt, en gaat naar de volgende man. GEWELDIG !

IK ZAL dit bedrijf gebruiken, aangezien ik van geboorte een MidWesterner ben, ons woord is ons woord, enz. Ze reviseren, wat zich in Missouri bevindt. SHOW ME STATE.
De kosten zijn hoog, maar dat is alles. Scot zegt dat ze verwachten dat de prijzen van packs zullen dalen, naarmate ze meer kennis krijgen om mee te werken.
Accupack gereviseerd, (Zelfs Mercedes en Tesla reviseren de hunne).
$12.000
Installatie $1.000
Dat zal ik betalen.
Neem rechtstreeks contact op met Scott Hale 913-325-2871. Zeer deskundig. Zeg dat Dr. Alexander je heeft gestuurd.
Greg/ Houston

#2 ·
Nog een project, VAHALA in een EV-kliniek in de EU. Dit is duurzaamheid die we nodig hebben als slimme ED-eigenaren.
Hier is zijn YouTube-verhaal over hetzelfde onderwerp:
Laat me weten of jullie dit allemaal leuk vinden. Ik hoop dat we collectief iemand in de VS kunnen vinden die NIEUWE CELLEN doet.
Greg/Houston

#3 ·
Dit is allemaal fascinerend! Maar veel van de berichten over dode smarts lijken niet op batterijstoring te wijzen, maar op componentstoring van het laadsysteem. Fixen deze revisies dat ook?
Bovendien denk ik dat er een limiet is aan wat ik zou betalen om mijn smart op de weg te houden. Ik denk dat $8.000 het maximum is voor mij, misschien minder.
Hoe zit het met jullie? Wat is jullie maximale reparatierekening?

#4 ·
Dit is allemaal fascinerend! Maar veel van de berichten over dode smarts lijken niet op batterijstoring te wijzen, maar op componentstoring van het laadsysteem. Fixen deze revisies dat ook?
Bovendien denk ik dat er een limiet is aan wat ik zou betalen om mijn smart op de weg te houden. Ik denk dat $8.000 het maximum voor mij is, misschien minder.
Hoe zit het met jullie? Wat is jullie maximale reparatierekening?
De grote vraag is of ze de BMS van de P18051c en DC/DC HW-problemen kunnen repareren? Kunnen ze ook de stroomsensor vinden?

#5 ·

Dag, ik weet dat de meeste van deze bedrijven die ik heb bekeken een OEM-product reviseren en BMS-parameters resetten.
GreenTec SCOTT zei dat je je smart naar hun faciliteit moet brengen omdat ze de auto resetten en het hele systeem laten werken. DAN geven ze een garantie. Ik denk dat je zeker vragen moet stellen!

Over het kennen van je Electric gesproken, is een capabele OBD2-lezer VOOR de smart. bekijk het hierboven.
IK HOU VAN MIJN SMART ED
Greg/Houston

#6 ·
Greg,
Bedankt voor de informatie! Ik heb de bedrijfsnaam gegoogeld en ontdekt dat ze een locatie hebben op minder dan 20 mijl van mij vandaan in Phoenix, AZ. Ik heb met Mercedes en verschillende batterijbedrijven in mijn omgeving gesproken en op het web gezocht, maar de naam "green tec auto" is nooit opgedoken!
Mijn OEM 12V-batterij ging vorig jaar augustus plotseling dood op mijn 2015 Smart ED. En hoewel ik de Smart 110V-oplader op de auto had aangesloten, besloot de BMS de HV-accu te ontladen en de Mercedes Service zei dat deze vervangen moest worden voor $26K. Echt pissig omdat de auto sinds de aankoop elk jaar voor jaarlijks onderhoud naar de dealer is teruggebracht, en het jaar daarvoor de servicetechnici de BMS-programmering hadden bijgewerkt, en het HV-accuconditierapport aangaf dat alle 93 cellen nog steeds boven de 97% lagen. En ze beweerden dat de HV-accu in 2023 niet onder garantie valt. Mercedes zal de vermeende door de EPA verplichte garantie van 10 jaar, waarover ik op dit en andere EV-forums heb gelezen, niet nakomen.
Je vroeg hoeveel sommigen van ons bereid zijn te betalen om de batterij te vervangen. In mijn geval kocht mijn 88-jarige vader deze '15 ED in '18 voor $8K en hij had slechts ongeveer 12.400 mijl op de teller. We gebruikten hem allebei voor korte boodschappen en winkeluitstapjes, ongeveer twee keer per week. Mijn vader overleed in juli '22 op 93-jarige leeftijd en ik ben nu eigenaar van de kleine "Sparky". Hij heeft nu slechts 18.500 mijl op de teller, heeft sinds mijn vader hem kocht jaarlijks onderhoud gehad bij Mercedes en de banden hebben slechts 900 mijl erop zitten. Dus, met heel weinig van mijn eigen geld geĂŻnvesteerd in "Sparky", ben ik bereid om wat meer uit te geven om deze kleine man op de weg te houden dan de meeste mensen. Maar $26, is VEEL te veel. Misschien ga ik voor de helft daarvan.
Anders houd ik oude Sparky gewoon als reserveonderdelen voor de carrosserie, het interieur en de ophanging voor mijn '08 Smart Turbo'ed 1 liter Passion coupé. En wacht tot mijn Aptera EV met een bereik van 1000 mijl in 2026 wordt gebouwd.
Earl

#7 ·
Voor degenen die net als ik aan het nadenken waren over wat te doen ALS mijn HV-pack overleed, en weten dat Mercedes er een gereviseerde heeft in Duitsland (nog 1) onderdeelnummer 7893400003 0 die 3 weken nodig heeft om in de VS te komen EN geen verzending of installatie omvat, voor $ 22.940.....................

JOEHOE !! Ik heb GreenTecAuto gevonden die onze 17,6 kW packs reviseert en winkels door het hele land heeft.
Zet ze op de computer, bekijk de kaart en weet dat je je smartED kunt blijven gebruiken en BEHOUDEN met de wetenschap dat ze in de BUSINESS zitten van het reviseren van onze soorten packs, en begonnen eind 2023. Ze reviseren in KC Missouri, hebben een eigen methode, verzenden het naar hun installatieplaats, die de software heeft om je auto in te stellen met het nieuwe pack, en doen het goed. Je oude pack wordt gedemonteerd en bewerkt en gaat naar de volgende man. GEWELDIG !

Ik ZAL dit bedrijf gebruiken, aangezien ik van geboorte een MidWesterner ben, ons woord is ons woord, enz. Ze reviseren, wat zich in Missouri bevindt. SHOW ME STATE.
De kosten zijn hoog, maar dat geldt voor alles. Scot zegt dat ze verwachten dat de packprijzen zullen dalen, naarmate ze meer kennis krijgen om mee te werken.
Accupack gereviseerd (zelfs Mercedes en Tesla reviseren de hunne).
Installatie 1.000 dollar
Ik zal dat betalen.
Neem rechtstreeks contact op met Scott Hale 913-325-2871. Zeer deskundig. Zeg dat Dr. Alexander je heeft gestuurd.
Greg/ Houston
Dan is een gerepareerde auto met een nieuw pack denk ik meer waard dan dat?

#11 ·
Dan denk ik dat een gerepareerde auto met een nieuw accupakket meer waard is?
Dat denk ik niet. Ik heb een Smart For Two Prime model uit 2017 gekocht in de midnight blue en zwarte combinatie. Ik heb $11.500 plus belasting betaald, contant betaald, en er zat een NIEUWE hoofdbatterij in die in 2021 is vervangen. Alles is in bijna nieuwstaat en de auto is prachtig... ruikt zelfs naar een nieuwe auto. Ik heb de belastingvermindering van 30% (maximaal $4.000) aangevraagd, dus mijn uiteindelijke kosten voor de auto zijn ongeveer $9.000. Ik hoop dat ik nooit meer een hoofdbatterij nodig heb.

#9 ·
Hallo
Ik dacht dat ik even op het forum zou kijken. Nadat ik mijn batterij had gerepareerd en opnieuw had geïnstalleerd, gebruik ik de auto voor weekendritten. Ik merkte dat de actieradius was gedaald tot 40 mijl en dacht dat het aan mijn rijstijl en het koude weer lag. Ik heb mijn batterij gecontroleerd en één cel is een probleemcel die de kilometers vermindert. Mijn uitlezing toont veel cellen in de 175K As. Sommige in de 165 K As, en tot 155 K As en één cel op 137k As. Een nieuwe cel zou 180 k As (180.000 Ampère Seconden of 50Ah) moeten tonen. Ik berekende dat 137K As de 40 mijl is. Het vervangen van een van de drie banken zou gemakkelijk zijn. Maar 40 mijl is nog steeds goed genoeg om boodschappen te doen.
Ik moest mijn BMS naar Litouwen sturen om het opnieuw te laten programmeren. Ik heb een stroomsensor uit Duitsland gekregen. Ik denk dat de stroomsensoren eigendom zijn en niet op de vrije markt verkrijgbaar zijn.

#13 ·
Voor degenen die net als ik aan het nadenken waren over wat te doen ALS mijn HV-pack overleed, en weten dat Mercedes een gereviseerde pack beschikbaar heeft in Duitsland (1 over) onderdeelnummer 7893400003 0, die 3 weken nodig heeft om in de VS te komen EN geen verzending of installatie omvat, voor $22.940.....................

JOEHOE !! Ik heb GreenTecAuto gevonden dat onze 17,6 kW packs reviseert en winkels door het hele land heeft.
Zet ze op de computer, bekijk de kaart en weet dat je je smartED kunt blijven gebruiken en BEHOUDEN met de wetenschap dat ze in de BUSINESS zitten van het reviseren van onze soorten packs, en dat ze eind 2023 zijn begonnen. Ze reviseren in KC Missouri, hebben een eigen methode, verzenden het naar hun installatieplaats, die de software heeft om je auto met de nieuwe pack in te stellen, en doen het goed. Je oude pack wordt gedemonteerd en bewerkt en gaat naar de volgende man. GEWELDIG !

Ik ZAL dit bedrijf gebruiken, aangezien ik van geboorte een MidWesterner ben, ons woord is ons woord, enz. Ze reviseren in Missouri. TOON MIJ DE STAAT.
De kosten zijn hoog, maar dat geldt voor alles. Scot zegt dat ze verwachten dat de prijzen van packs zullen dalen, naarmate ze meer kennis opdoen.
Accupack gereviseerd, (Zelfs Mercedes en Tesla reviseren de hunne).
$12.000
Installatie $1.000
Dat zal ik betalen.
Greg/ Houston
Heb je het accupack vervangen door GreenTec? Hoe ging het? Hoeveel heb je betaald? We staan mogelijk voor hetzelfde probleem met onze 2014 Fortwo ED.